Tworzysz grafiki, publikujesz posty, czasem nawet próbujesz stworzyć własne wideo.
I owszem, może na chwilę przyciągasz uwagę lub zyskujesz kilku nowych obserwujących.
Czujesz się dobrze. Myślisz, że wreszcie odkryłeś sekret przyciągania uwagi online...
Ale potem widzisz, jak konkurencja ciągle Cię wyprzedza z coraz bardziej dopracowanymi filmami.
I nim się obejrzysz, wracasz do punktu wyjścia.
To frustrujące. Demotywujące. I sprawia, że czasem masz ochotę odpuścić, myśląc, że osiągnięcie sukcesu w social media jest poza Twoim zasięgiem.
Jeśli brzmi to znajomo, zapewniam Cię, że to NIE jest Twoja wina.
Oto dlaczego tak się dzieje:
brak odpowiednich narzędzi i wiedzy sprawia, że trudno jest tworzyć wideo, które naprawdę wyróżnia Twoją markę.
A teraz dobra wiadomość, na którą czekałeś...